    From: "Michal Talaga" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Gwarancja-pomocy
    Date: Tue, 28 Jan 2003 12:43:55 +0100

    > Oddałem do serwisu cdrw (nagrywarkę) po 6 miesiącach użytkowania.
    > Napęd po prostu przestał działać nie reagował, nie dał się otworzyć,
    > komputer go nie widział.
    > Nie dało się nawet wysunąć kieszeni i odpalić płytki czyszczącej. (ważny
    > szczegół)
    > Stało się to nagle bez żadnych wczesniejszych oznak.

    Na zgloszeniu serwisowym masz napisane objawy. Jezeli masz tam napisane to
    co wymieniles, to imho, bo prawnikiem nie jestem, moga ci naskoczyc....

    Ale:
    - jak chcesz sie z nimi wozic, to federacja konsumentow, i zapodaj namiary
    na ta firme, co bym wiedzial, gdzie nie kupowac
    - mozesz myslec, ze za 20 zl nie warto sie wozic, ale to tylko zacheca
    wszystkie tego typu firmy do dalszych oszustw
    - w przypadku walczenia o swoje, pozegnaj sie z napedem na kilka tygodni :-(

    Mozesz tez sprobowac "prosze o nazwisko przelozonego".

    --
    Michal
    Strategiczny PBEM