  • Data: 2003-01-29 10:02:24
    Temat: Re: Gwarancja-pomocy
    Od: "Michal Talaga" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Pani z federacji stwierdziła że niestety podpisanie
    > kwitka z tą uwagą (o pobraniu 20zł w przypadku zanieczyszcenia)
    > stanowi umowę i nic nie wygram.

    niech ci udowodnia, ze bylo zanieczyszczenie (wiem, ze latwo powiedziec ;-)
    nadal obstaje przy sprawdzeniu co jest dokladnie na zgloszeniu serwisowym
    jezeli naped sie nie wykrywa juz w biosie to zadne zanieczyszczenie to nie
    jest imho tylko elektronika.
    szkoda tylko ze to naped cd a nie cos drozszego o co waro isc do sadu.

    > wlaczyć poprzez media lub inne sposoby.

    to zawsze dziala :-)

    > Dzwoniłem do LG w Warszawie- potwierdzili że znają tą praktykę i
    alkceptują
    > bo
    > jak mówią - serwis płaci im za części i np. jesli musiał wymienić coś
    > co go kosztowało np.80zl - to sobie chociaż te 20zł odbierze....

    to jest niemozliwe! toz to klamstwo jest wrecz.
    Jak serwis placi za czesci?
    gwarancja obowiazuje na calym lancuszku sprzedazy.
    Inaczej nikt serwisu by nie otwieral.

    --
    Michal
    Strategiczny PBEM