  • Data: 2003-01-28 19:57:27
    Temat: Re: Gwarancja-pomocy
    Od: "Andrzej i B." <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > i zapodaj namiary
    > na ta firme, co bym wiedzial, gdzie nie kupowac

    W ciemno strzelam serwis firmy LG ;-) . Miałem sporo przebojów z
    autoryzowanymi serwisami tej firmy np. nowy monitor, po 2 godzinach pracy
    pada OSD (nie wyświetla ustawień), serwis w Szczecinie przyjmuje i po trzech
    tygodniach twierdzi że nie są w stanie naprawić więc wysłali do centrali a
    tak w ogóle to dlaczego się bulwersuję przecież pisze w karcie że w
    przypadku ściągnięcia niezbędnej części z zagranicy to do 30 dni. Ciekawe
    jakie w monitorze mogą być polskie części. Inny serwis LG uszkodzony napęd
    CD, po dwóch tygodniach nie naprawiono mojego ale wspaniałomyślnie mogą mi
    wymienić na inny cudzy naprawiony bo taka jest procedura a mój nawet nie
    wiadomo czy kiedykolwiek wróci. Oczywiście gwarancja nie biegnie od nowa ale
    jest kontynuowana stara.
    Nie mam nic do produktów LG bo mam ich sporo, ale organizacja serwisu i
    sposób traktowania klienta wręcz niespotykana.