eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoGwarancja na sprzęt RTV › Re: Gwarancja na sprzęt RTV
  • Data: 2003-02-26 13:01:18
    Temat: Re: Gwarancja na sprzęt RTV
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    "Kamil Golaszewski" <k...@p...onet.pl> wrote in message
    news:3E5BC9F8.3040102@poczta.onet.pl...
    >
    > Termin naprawy gwarancyjnej jest z reguły wyznaczony w karcie
    > gwarancyjnej. Nie ma takich terminów wyznaczonych przez kodeks cywilny.
    > I jeszcze - jeśli reklamowałeś u sprzedawcy to czy na pewno jest to
    > reklamacja z tytułu gwarancji? Masz jeszcze rękojmię na ten sprzęt (albo
    > odpowiedzialnść z tytułu niezgodności z umową)- data zakupu?
    >
    Kurcze, ale rękojmia to nie gwarancja. Myślę, że mylnym jest stanowisko
    zakładające dowolna alternatywę między uprawnieniami z tych dwóch tytułow.
    Zresztą jest to nielogiczne, gdzyć gwarancja jako dobrowolna, niejaka
    dodatkowe zapewnienie sprzedawcy idzie dalej, niz ustawowo narzucona
    rękojmia. A wiec zakres stosowania rekojmi musi byc wezszy niz gwarancji.
    Wada musiałaby juz istniec w momencie kupna, a w przypadku sprzetu, ktory
    poprawnie dzialał jakiś czas byłoby to raczej trudne do udowodnienia.

    Pozdrawiam

    --
    Depi.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1