eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoGwarancja, a niezgodność z umową › Re: Gwarancja, a niezgodność z umową
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.g
    ermany.com!newsfeed.freenet.de!newsfeed01.chello.at!newsfeed02.chello.at!news.c
    hello.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Wed, 07 Feb 2007 00:07:49 +0100
    From: Tomek <h...@n...lubi.spamu.pl>
    User-Agent: Thunderbird 1.5.0.9 (Macintosh/20061207)
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Gwarancja, a niezgodność z umową
    References: <1...@a...googlegroups.com>
    <epmu5d$4js$1@news.onet.pl> <v...@z...router>
    <1...@j...googlegroups.com>
    <1ogctp8kxa2tx.o5dr4dkv0u5z$.dlg@40tude.net>
    <1...@m...googlegroups.com>
    In-Reply-To: <1...@m...googlegroups.com>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Message-ID: <83971$45c90a48$540a8695$8348@news.chello.pl>
    X-Complaints-To: a...@c...pl
    Organization: chello.pl
    Lines: 26
    NNTP-Posting-Host: 84.10.134.149 (84.10.134.149)
    NNTP-Posting-Date: Wed, 07 Feb 2007 00:07:52 +0100
    X-Trace: 8397145c90a48f1af233008348
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:444774
    [ ukryj nagłówki ]

    m...@o...pl wrote:
    > On 30 Sty, 17:16, akala <a...@a...com> wrote:
    >> zamień się rolami z tym "natrętem" a zrozumiesz wtedy wszystko
    >> akala
    >
    > Hmm... natręt?? nigdzie tak nie powiedziałem o tym Kliencie...
    > Proszę mi wierzyć, że były próby polubownego załatwienia sprawy.
    > oferowana była dodatkowa roczna gwarancja, notebook o porównywalnych
    > lub lepszych parametrach, natomiast klient nadal pozostaje przy
    > stanowisku zwrotu pieniędzy lub nowego notebooka w cenie zakupu
    > przedmiotu reklamowanego + koszta kredytu...
    >
    > podkreślam, że nie twierdzę, że klient jest natrętem, tylko lekko
    > nadużywa przysługujących Mu praw, ale tak jak pisałem wcześniej, to
    > jest tylko moja opinia.

    Zapewniam Cię, że radca prawny wcale nie poszedł na łatwiznę, tylko
    chciał uniknąć nieprzyjemności. Skoro zawaliliście 14-dniowy termin,
    automatycznie uznaliście gwarancję. Klient wygląda na zorientowanego
    w swoich prawach, więc gdyby nie doczekał się załatwienia sprawy
    zgłosiłby się do sądu, gdzie w trybie natychmiastowym (czysta
    formalność) zapadłby nakaz zwrotu pieniędzy lub wymiany.

    A zresztą - jeśli prowadzisz biznes musisz liczyć się z ryzykiem ;-)

    pozdrowienia

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1