    From: m...@o...pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Gwarancja, a niezgodność z umową
    Date: 29 Jan 2007 23:17:29 -0800

    zapomniałem dopisać, ale to chyba niewiele zmieni...

    a więc tak, notebook miał 12 miesięcy gwarancji... w tym czasie
    została wymieniona płyta główna, na którą ponownie klient dostał 12
    miesięcy gwarancji...
    Cały notebook był już po gwarancji, gdy owa nieszczęsna płyta główna
    uległa uszkodzeniu ponownie...
    Notek poszedł do serwisu, gdzie płyta została naprawiona, a klient
    odmówił przyjęcia towaru z serwisu.

    Co do potwierdzenia, jest taki problem że... nie ma tego na piśmie, co
    do drogi telefonicznej, też nie jestem pewien ;/ to bylo początkiem
    listopada.

    Ustnie został na 100% poinformowany, ale świadków poza mną, kolegą z
    pracy i ową osobą - brak ;/

    > I słusznie prawdę mówiąc. Po to ten termin jest aby konsument nie czekał w
    > nieskończonośc aż sprzedawca raczy mu odpowiedzieć.

    Problem polega na wejściu w pół-prywatne stostunki z tą osobą i
    załatwianiu części spraw ustnie ;/

    Jeśli to co napisałem powyżej odnośnie gwarncji, ma jakieś znacznie,
    prosiłbym o odpowiedź ;-)

    Chociaż mimo wszystko uważam, że skończy się na nowym notebooku dla
    klienta :(

    Pozdrawiam,
    MonteR