eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoGwarancja › Re: Gwarancja
  • Data: 2011-02-21 11:49:33
    Temat: Re: Gwarancja
    Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:ijt9j4$se0$1@news.onet.pl...
    >W dniu 2011-02-21 09:55, vera pisze:
    >> Witam
    >> Czy bez paragonu i podbitej karty gwarancyjnej mam jakąkolwiek gwarancję
    >> na telefon?
    >> Z góry dziękuję za odpowiedź :)
    >
    > Tylko jeśli w warunkach gwarancji nie wymaga się paragonu i podbicia
    > karty.
    >

    A skad on ma wiedziec jakie sa warunki gwarancji jesli... nie ma raty
    gwarancyjnej?
    hehehe Sorry, ma ale nie podbita - czyli tak jakby jej nie bylo. W
    wiekszosci kart gwarancyjnych niestety wymagane jest posiadanie paragonu. Z
    tej prostej przyczyny, ze gdyby doszlo do koniecznosci zwrotu gotowki -
    paragon jest do tego potrzebny i WYMAGANY.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1