  • Data: 2011-02-22 10:33:21
    Temat: Re: Gwarancja
    Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:ijvtle$rkd$1@news.onet.pl...

    > To musiałaby być gwarancja trójstronna - sprzedawca - gwarant - klient.
    > Raczej nie widziałem takiej. Zwykle zobowiązanym do zwrotu lub naprawy
    > jest tylko gwarant, a nie sprzedawca.

    Zwrotu gotowki dokonuje sprzedawca, nie gwarant.
    Taka zasada (moze i niepisana, ale od dawien dawna tak bylo)

    > Tym dowodem może być też coś innego niż paragon, już sama podbita przez
    > sprzedawcę karta gwarancyjna może nim być.

    Nie jest to nadal stricte dowod sprzedazy, a nadal jedynie karta
    gwarancyjna.
    Dowodem sprzedazy zawsze jest paragon/faktura.
    Nie karta gwarancyjna.
    Ponowie pytanie - ile ma ci zwrocic sprzedawca jesli nie masz dowodu
    sprzedazy, a tym samym nie wiadomo za ile kupiles dana rzecz?
    Zwrot gotowki nastepuje na podstawie dowodu sprzedazy i w wysokosci na nim
    uwidocznionej (nie ma znaczenia cena aktualna).