eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoGwarancja › Re: Gwarancja
  • Data: 2011-02-22 06:58:55
    Temat: Re: Gwarancja
    Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:ijtkl2$cgs$3@news.onet.pl...
    >W dniu 2011-02-21 12:49, Misiek pisze:
    >
    >
    >> A skad on ma wiedziec jakie sa warunki gwarancji jesli... nie ma raty
    >> gwarancyjnej?
    >
    > Czyli nie ma gwarancji.
    >

    Chodzi o to ze karte gwarancyjna ma, ale nie podbita :-)
    (poprawilem sie przeca)
    >
    >> wiekszosci kart gwarancyjnych niestety wymagane jest posiadanie
    >> paragonu. Z tej prostej przyczyny, ze gdyby doszlo do koniecznosci
    >> zwrotu gotowki - paragon jest do tego potrzebny i WYMAGANY.
    >
    > Nie jest.
    >

    To skad maja wiedziec ile zaplacil jesli nie ma dowodu sprzedazy w postaci
    paragonu? Skad maja wiedziec ze dany sprzet wogole OD NICH pochodzi?
    Sporo kart gwarancyjnych posiada taki zapis "karta gwarancyjna wazna jest
    jedynie z dowodem sprzedazy (faktura, paragion - dawniej jeszcze rachunek).

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1