eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoGwarancja › Re: Gwarancja
  • Data: 2011-02-23 07:56:10
    Temat: Re: Gwarancja
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2011-02-23 08:03, Misiek pisze:


    >> Nie ma czegoś takiego jak "stricte dowód sprzedaży".
    >
    > Dowod sprzedazy (skoro nie pasuje ci slowo "stricte")
    >
    >>> Dowodem sprzedazy zawsze jest paragon/faktura.

    Nie zawsze, o czym niżej.


    > Sprzedawca zobowiazany jest wydac paragon,na zyczenie klienta fakture.
    > Paragon obligatoryjnie.

    Są sytuacje, kiedy posiadanie kasy fiskalnej (jeszcze) nie jest
    obowiązkowe, co neguje Twoją tezę o obowiązku wydania paragonu zawsze i
    wszędzie.



    >> A co na ten temat mówią warunki gwarancji?
    >
    > A co ma zapis w gwarancji do zwrotu kasy?

    To, że zwrot kasy przysługuje zgodnie z warunkami gwarancji przecież.


    > W gwarancji moga byc rozne dziwne rzeczy zapisane. Nie ma nigdzie "wzoru
    > karty gwarancyjnej".

    Nigdy nie twierdziłem niczego innego.


    >>> Zwrot gotowki nastepuje na podstawie dowodu sprzedazy i w wysokosci na
    >>> nim uwidocznionej (nie ma znaczenia cena aktualna).
    >>
    >> To jakiś cytat z przepisu? Podaj źródło.
    >
    > Sam poszukaj :-) Ktos tu juz napisal "wiedza kosztuje" hehehe

    Oraz "ciężar dowodu spoczywa na...". To, że napiszesz głupstwo, nie
    znaczy że mogę je przyjmować bezkrytycznie.

    --
    Liwiusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1