  • Data: 2004-05-26 21:53:16
    Temat: Re: Grzywna 1000 zł...niezapłacona.
    Od: Komodor <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    kam wrote:

    > art.68§2 kk
    > "Sąd może podjąć postępowanie karne, jeżeli sprawca w okresie próby
    > rażąco narusza porządek prawny, w szczególności (..) jeśli uchyla się od
    > dozoru, wykonania nałożonego obowiązku lub orzeczonego środka karnego
    > (..)"
    >
    > Postępowanie może ale nie musi być podjęte. Żeby mieć cień szansy na
    > przekonanie sądu do korzystnej dla Ciebie decycji musisz zapłacić.
    >
    > KG
    Nie pamiętam przelicznika ale sąd oblicza długośc odsiadki dzieląc grzywnę
    przez jakąś stawkę. Wiem bo grozili i tym przy spóźnieniu z jedną ratą
    grzywny (stówka...). Czyli, że jak by nie było warto zapłacić wszystko a
    jak nie masz to tyle ile możesz. No chyba, że masz ochotę na darmowy
    pensjonat...
    --
    Komodor