    From: Maciek <m...@e...one.nospam.pl>
    Subject: Re: Grozby policjanta
    Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.soc.prawo
    Date: Sun, 30 Jan 2011 18:22:55 +0100

    begin o nicku Papo Smurfo napisał(a) na pl.soc.prawo następujące bzdety:

    > często jeszcze robią tak że wloką ci się na ogonie zmuszając do
    > pszyspieszania
    Pomijając ortografię tego kretyna (bliskiego chyba krewnego niejakiej
    Stokrotki), to dawno nie widziałem bardziej idiotycznej opinii.
    Jak ktoś jedzie za mną, to zmusza mnie do przyśpieszania?
    Skoro tak rozumuje większość kierowców, to nic dziwnego, że tyle jest
    wypadków. ;)

    --
    Maciek
    I spend my time wasting yours.