  • Data: 2011-01-30 15:00:29
    Temat: Re: Grozby policjanta
    Od: "Papo Smurfo" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Órzytkownik "Robson" napisał:
    > Patrzac na styl wypowiedzi, slownictwo, gramatyke i ortografie, to albo
    > masz ponizej 8 lat, albo masz powazne braki w edukacji (badz jej brak),
    > przez co twoja znajomosc zasad ruchu drogowe stoi pod wielkim znakiem
    > zapytania, przez co twoja ocena rzekomego zajechania drogi jest bledna, a
    > odwetowe hamowanie przed maska rzekomego sprawcy nieuzasadnione.

    ale czego się czepiasz brakuf w edukacji, pszecie wiadomo jak una u nasz
    wygląda:O)

    ja chyba wiem o co gościowi chodzi, po prostu smerfy po cywilu wymuszają
    łamanie pszepisuf celem nabijania mandatuf, czyli normalna praktykla:O(

    jedzie taki niebieski po cywilu wlekąc sie jak żuf, gość go wypszedza, a
    tamten pszyspiesza, więc on gazu, a tamten jeszcze szybciej, wkońcu go
    wypszedza bo robi sie sytuacja niebezpieczna na drodze, ale dalej nie może
    jusz tak pędzić i musi pszychamować i tutaj glina się wkurwił bo mu
    prowokacja nie wyszła a na dowut miał nakranko z kamerki jak to niestety on
    stfaża zagrożenie, wiec się wkur... i chciał nastukać kierowcy (normalna
    procedura smerfuf),
    często jeszcze robią tak że wloką ci się na ogonie zmuszając do
    pszyspieszania, albo wypszedzają po to żeby wlec się pszed tobą i zmusić do
    wypszedzenia na ciągłej, czy pszekroczeniu prędkości:O)

    tylko nie bardzo wiem w czym to nagranie mogło by temu glinie zaszkodzić,
    pszeciesz tam ich pszełożeni dobrze o fszystkim wiedzą, lepiej jusz to
    nagranie pszekazać jakiemuś dziennikażowi śledczemu, ale takiemu kturemu
    jeszcze nie zdjeli programu z anteny:O)