    From: "Michał" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Grozby karalne
    Date: Fri, 23 Apr 2004 12:12:35 +0200

    > Opisz swoją sytuację jeśli chcesz konkretniejszej oceny.

    Ocene juz otrzymalem: 3 miesiace w zawieszeniu na 2 lata + 880zl grzywny.
    Najbardziej boli to ze cala sprawa jest naciagana i sady wydaja takie
    wyroki.

    > W mojej opinii - jeśli pokrzywdzonym jest ktoś z sitwy to uzyska korzystny
    wyrok
    > dla siebie nawet jeśli groźba była tylko krzywym spojrzeniem - wg niego
    wymownym.

    Sluszna opinia. Tylko czy mozna cos z tym zrobic? Uderzajacy jest kompletny
    brak dowodow.
    Jesli ta osoba znow wyssa z palca ze jej grozilem to przeciez sad odwiesi mi
    kare. Istna paranoja.
    Czy jest sens sie odwolywac? Jesli tak jakie mam szanse?

    Pzdr
    Michal