  • Data: 2004-04-23 17:04:05
    Temat: Re: Grozby karalne
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Dorota W. wrote:

    > na przełomie czerwca/lipca 2003 pisałąm o podobnej sprawie. Bohaterowie
    > to dwóch dwudziestokilkuletnich "kogutów". Posprzeczali się podczas
    > wymijania na jezdni. Typowe. Padły słowa typu: ja ci wp..... etc".
    > Jeden z nich pomachał straszakiem. Okazało się, ze ten drugi to jakieś

    No, ja bardzo przepraszam, ale jeśli ktoś jest na tyle głupi, żeby na
    same słowne groźby (nie poparte chociażby "niebezpiecznym zbliżeniem
    cielesnym") reagować straszeniem bronią palną (OK, niech będzie, że
    straszakiem, ale na pierwszy rzut oka nie widać) to bardzo dobrze, że
    dostał wyrok.

    Co innego, gdyby tamten podszedł do niego 'twarzą w twarz' i proponował
    'danie w mordę' - wtedy obrona konieczna itepe (zwłaszcza przy różnicy
    gabarytów).