  • Data: 2004-04-23 15:54:50
    Temat: Re: Grozby karalne
    Od: "Dorota W." <p...@p...cad.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Arek napisał:

    > Jak mniemam poszedłeś na rozprawę bez adwokata w swej naiwności sądząc,
    > że nasze sądy działają jak angolosaskie?

    na przełomie czerwca/lipca 2003 pisałąm o podobnej sprawie. Bohaterowie
    to dwóch dwudziestokilkuletnich "kogutów". Posprzeczali się podczas
    wymijania na jezdni. Typowe. Padły słowa typu: ja ci wp..... etc".
    Jeden z nich pomachał straszakiem. Okazało się, ze ten drugi to jakieś
    tam "korytarze zamiata lub kafewlki wykłąda" w ABW. No i ponieważ do
    takich służb dobiera się klientów bardzo bojxliwcy co to wróbla się boją
    no to on włąśnie się przestraszył i uznał te groźby za realne
    zagrożenie. W tych służbach przeciez nie dość, ze wróbla się boją to nie
    odróżniają dziecinnego straszaka od prawdziwej broni. Dlatego tak mamy
    jak mamy. Toteż koleś oczywiście w portki narobił. No i wyklazała się:
    spisał nuemry samochodu tego "wróbla" i w ciągu niespełna trzech godzin
    do domu wpadła "brygada czterech". Poszukiwałąm wtedy (bezskutecznie)
    świadkó. Skończyło się na tym, że wróbel wydał kupe szmalu (5000 + VAT)
    na papugę. Dostał 8 (osiem) miesięcy i zawiasy na trzy lata. Oczywiście
    przepadek straszaka. Aha wróbelek za radą adwokata poddał się
    dobrodziejstwu tzw "dobrowolne poddanie się karze" - bo podobno
    łagodniej. No i jeszcze istotne jest ze papuga to jeden z najlepszych
    karnistów w Warszawie.

    --
    \\\\
    o,,,(o o)