    From: "MM" <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Glosy stron a protokol z rozprawy
    Date: Thu, 15 Dec 2005 18:58:03 +0000 (UTC)

    Marcin Wasilewski <radmar@usun_to.gorzow.mm.pl> napisał(a):

    > No widzisz to już masz powód do apelacji :) Błędy proceduralne i takie
    > tam.

    Kurcze, przesłankę do apelacji to ja mam
    - zla wykladnia przepisu art. 51 k.w.
    Zlozylam wniosek o zastapienie w protokole
    kilku wyrazow tj. wyrazow:
    "obwiniona wnosi o uniewinnienie"
    na KILKA TYSIECY wyrazow,
    ktore faktycznie wypaowiedzialam.

    Sedzia zapoznal sie z wnioskiem
    nawet przyznal ze faktycznie to powiedzialam
    ale tuz przed ogloszeniem wyroku
    "zaproponowal" mi aby ten wniosek o sprostowanie
    protokolu wycofac i zlozyc go jako zwykle pismo.
    Cos tam przebakiwal ze niby mam racje
    ale "praktyka jest inna".
    Ze odwlekloby sie ogloszenie wyroku itp.
    Ze On sie nie spotkal z protkolowaniem
    calych wystapien - glosow stron.
    Nominowany w 2003 r. to moze sie nie spotkal.
    Swoja droga ciekawe uzasadnienie w ustach sedziego:
    Ja mu wskazuje przepisy prawa a on mi zwyczaj.
    Fajne to prawo. Nie ma co.

    Mimo to sie zgodzilam.
    choc nie wiem czy to mi nie zaszkodzi w apelacji.
    I tego nie wiem.
    Teraz mysle ze moze powtorze ten wniosek
    mimo ze jest juz po publikacji wyroku.

    Johnson, dokladnie ten fragment wkleilam
    do mojego wniosku jako jego uzasadnienie.
    Bardzo chetnie wysle Ci co powiedzialam,
    prosze tylko o Twoj adres
    Moje konto m...@g...pl