  • Data: 2023-06-23 20:07:48
    Temat: Re: Głosuj na PO!
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23.06.2023 o 17:23, J.F pisze:

    > Jesli chcemy jakiegos naprawde niezaleznego ... to moze chcemy?

    Chyba nie aż tak.

    > No to zmienią ministra i nadal bedą mieli PG.

    Zgubiłem się - co pomoże zmiana ministra na odwołanego PG?

    > No ale kto go bedzie wybierał, jak, i dlaczego miałby nie leciec w ch*
    > razem z partią?

    No z rzecznikiem praw obywatelskich chcieli chyba lecieć ale nie pykło...

    > A co po odwołaniu - zastepca bedzie rządził, czy nikt ?

    Dobre pytanie. Coś się wymyśli.

    > no ale przeciez bezpartyjna i niezalezna, o ile Cie dobrze rozumiem.

    Co do niezależności to mam wątpliwości;) Tak jak pisałem - zapisanie
    tego nie ma sensu, bo zawsze można obejść. W szczególności na przykład
    naczelnik robi oficjalnie wyjazd z partii i jest czysty jak łza;)

    > Tego błedu juz chyba nie zrobi, ale w 2019 w okregu kieleckim zdobyl
    > 115 tys glosow - wiecej niz cala PO razem wzieta

    To jest głosowanie na listę nie kandydata.

    > O pospólstwo nie pytam - chodzi mi tylko o metodę na wyłonienie
    > kandydata, ktory wszystkich wybierających zadowoli.

    Jeden zadowolił pedofili, drugi putina - nie wiem czy to najlepszy
    przykład;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!