  • Data: 2005-11-01 18:22:06
    Temat: Re: Gdzie odebrać prawo jazdy?
    Od: "allbi" <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie widzę związku. Nie jestem buraczanym hipokrytą, jeżeli mój syn zapyta
    > czy prowadziłem po użyciu alkoholu, odpowiem twierdząco. Tamtego dnia
    > podjąłem świadomie decyzje i podjął bym ją raz jeszcze (w tamtych

    No, to już wymaga jakiegoś usprawiedliwienia, bo sądzę, że nikt przy
    zdrowych zmysłach nie podejmuje świadomie jazdy pod wpływem alkoholu. A z
    pewnością jeszcz mniej jest takich, którzy deklarują, że zrobili by to drugi
    raz, ale skoro są okoliczności łagodzące to pewnie organ odbierający prawko
    również wziął je pod uwagę nakazując odebranie prawka tylko na jakiś czas.