  • Data: 2020-11-13 16:04:04
    Temat: Re: Gdzie ją wywozimy?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5fae9a27$0$524$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 13.11.2020 o 15:24, J.F. pisze:

    >Myślę, że większość zna kogoś kto googla ogarnie.

    Ale ma to byc osoba najblizsza ... no dobra, o kazdej mozna
    powiedziec, ze najblizsza :-)

    >Akurat w tym miejscu, że adwokat się znalazł to mi rzeczywistość nie
    >trzeszczy.

    W to nie watpie.
    Tylko tak srednio mi sie czas zgadza ... o ktorej zatrzymali, kiedy
    dowiezli na posterunek, kiedy dali telefon do przyjaciela, osoba moze
    dobrze zorientowana i szybko znalazla telefon, adwokat pogonil, papier
    dostal, pojechal na posterunek ... i ktora moze byc godzina ?

    >Z opisu wynika. ze jednak trochę utrudniali.

    O ile opis prawdziwy ...

    >Podejrzewam, że znają.
    >Masz - 43 sekundy
    >722 196 139

    a tak z nieco innej beczki
    https://gazetawroclawska.pl/wroclaw-gdy-policja-zatr
    zyma-cie-na-protescie-zadzwon-do-adwokata-oto-lista-
    prawnikow-ktorzy-ci-pomoga/ar/c1-15259334

    dzwonic od razu na uniwerek, czy probowac prawnikow po kolei ?

    J.