  • Data: 2020-11-14 08:51:21
    Temat: Re: Gdzie ją wywozimy?
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14.11.2020 o 00:00, J.F. pisze:

> [...]

    Więc co budzi twoje wątpliwości?

    > Albo jak w radiu Erewan.

    Każdy ocenia sam. Ja tam nie wierze kulsonom... jak psom;) Za dużo było
    przypadków kiedy w sposób oczywisty i bez skrępowania lecieli w chuja,
    na zasadzie "wszyscy wiedzą, że kłamiemy, ale chuja nam zrobicie". Teraz
    zbierają tego plony.

    > Warszawa duze miasto, moze lista dluzsza, ale ... ponoc po protestach u
    > Czarnka policja zatrzymala dwie kobiety, co pasuje do "przypadek
    > incydentalny", ale juz na marszu patriotow bylo chyba  kilkadziesiat ...
    > i lista by nie starczyla :-)

    Z drugiej strony komisariatów jest kilkanaście, więc po kilku na
    komisariat starczy:P

    > I co ma prawnik robic - jechac po drugie upowaznienie, czy spieszyc do
    > pierwszego klienta ?

    Sądzę, że to upoważnienie to aktywiści załatwiają.

    > A tak w zasadzie - Robert moze wytlumaczy, ale jak dlugie zatrzymanie
    > jest uzasadnione ?
    > Skoro zarzut jest zniewazenie funkcjonariusza, to na moj gust ustalic
    > tozsamosc, przedstawic zarzuty czy jako to sie tam nazywa i kopa za
    > brame, a reszta to juz przekroczenie uprawnien
    > :-P

    Zasadniczo masz rację. Ale robert powie, że przecież nie muszą cię
    zatrzymać pod prawdziwym zarzutem a jedynie zarzutem. Mogą też w
    międzyczasie badać zarzuty z tak zwanej dupy. Najwyżej się umorzy...

    --
    Shrek