  • Data: 2020-11-13 16:51:04
    Temat: Re: Gdzie ją wywozimy?
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13.11.2020 o 16:04, J.F. pisze:

    > W to nie watpie.
    > Tylko tak srednio mi sie czas zgadza ... o ktorej zatrzymali, kiedy
    > dowiezli na posterunek, kiedy dali telefon do przyjaciela, osoba moze
    > dobrze zorientowana i szybko znalazla telefon, adwokat pogonil, papier
    > dostal, pojechal na posterunek ... i ktora moze byc godzina ?

    Myślę, że w niskie kilka godzin do ogarnięcia. Raczej ci prawnicy co w
    akcji pomocy protestantom uczestniczą są przygotowani w czasie protestów
    "stoją w blokach".

    > O ile opis prawdziwy ...

    O ile. Ale dziwnym trafem jak dziennikarze podrążą, to zawsze okazuje
    się, że z takimi sprawami jest coś na rzeczy.

    > a tak z nieco innej beczki
    > https://gazetawroclawska.pl/wroclaw-gdy-policja-zatr
    zyma-cie-na-protescie-zadzwon-do-adwokata-oto-lista-
    prawnikow-ktorzy-ci-pomoga/ar/c1-15259334

    > dzwonic od razu na uniwerek, czy probowac prawnikow po kolei ?

    Ja bym zadzwonił bezpośrenio - gdzieś tak do 8 od końca najpierw (niska
    szansa, że już zajęty).

    --
    Shrek