  • Data: 2003-08-25 20:20:48
    Temat: Re: Gdzie info o rejestrze dluznikow
    Od: "Fakir" <d...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W artykule bido6g$d0r$...@a...news.tpi.pl,
    niejaki(a): Roland z adresu <r...@p...fm> napisał(a):

    > Poszukuje informacji nt. rejestru dluznikow, o ktorym bylo niedawno
    > bylo tak glosno. Z gory dzieki za wszelkie namiary...

    znam tylko dane na temat Rejestru Dluznikow Niewyplacalnych w ramach KRS -
    IMHO niewypal :)

    > Drugie pytanie brzmi: czy moge wrednemu dluznikowi zagrozic odsetkami
    > wyzszymi od ustawowych?

    jesli byla umowa okreslajaca "odsetki umowne" - mozesz jeszcze straszyc
    kosztami postepowania sadowego, zastepstwa procesowego....

    >A'propos: ile one wynosza obecnie?
    Od 1 lutego 2003 r. 13% - nie wiem czy byla jakas zmiana w rozporzadzeniu -
    w domu mam LEX'a z kwietnia :)

    >Nie chce nikogo gnebic itd. ale musze jakos dluznika naklonic do tego, zeby
    > przestal zwodzic...

    i tak sie nie uda - przeciez jemu bardziej sie oplaca zalegac Ci ze splata i
    placic odsetki ustawowe niz zaciagnac kredyt na zaplacenie faktur :)