eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoGazeta Wyborcza zaleca niewykopywanie "przestępczych" rozkazów [Usarz Dolny] › Re: Gazeta Wyborcza zaleca niewykopywanie "przestępczych" rozkazów [Usarz Dolny]
  • Data: 2021-09-06 14:03:55
    Temat: Re: Gazeta Wyborcza zaleca niewykopywanie "przestępczych" rozkazów [Usarz Dolny]
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 06.09.2021 Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> napisał/a:

    > Dokładnie tak, z małą poprawką: nie z tym, co napisałeś, a z tym co
    > chciałeś przekazać, bo to nie muszą być wcale tożsame rzeczy.
    > Szczególnie w odbiorze innych. A jak w grę wchodzą emocje, to
    > interpretacje robią się czarno-białe. Więc uważaj bo skończysz jak
    > Robert :) Nie daj (dla Ciebie, na tej grupie) boże tez jesteś z policji?

    Nie jestem. Wydawało mi się tylko, że można na tej grupie podyskutować
    bez większych emocji o aktach prawnych i jak dany stan prawny z nich wynika.
    Tak jak powiedzmy matematyk-amator zastanawia się "jak on do tego
    doszedł" a kolega mu podpowie "w tym przekształceniu robisz błąd".
    Chciałem podyskutować, bo ja mam taką wadę, że ogólnie lubię
    rozumieć świat- co z czego wynika i dlaczego.

    I miałem rację: wydawało mi się. Głównie argumentum ad verecundiam,
    ale i "To są na pewno jakieś kwoty, które wynikają z różnych takich działań" ;-)

    Natomiast jeśli komuś to podniesie poczucie własnej wartości,
    to tak, przyznaję że oczywiście chciałem udowodnić za wszelką cenę
    iż mam rację. Ale jestem głupi więc nie wyszło.

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.