  • Data: 2008-04-20 15:57:42
    Temat: Re: [Gazeta Prawna] W temacie zameldowania plany MSWiA
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news wrote:
> [...]
    meldowania_zniknie_z_dowodu_osobistego.html
    > [...]
    >
    > Może autor zajrzałby na tutejsze grupy i postawił (sobie) pytanie,
    > jak to jest, że ściąganie podatków działa w oparciu o miejsce
    > zamieszkania :)
    >
    > Jaaasne... ale tylko z certyfikatem kwalifikowanym za cztery stówy
    > czy jakoś tak.
    > Pomyślmy: jakby JEDNAK dopuścić "bez certyfikatu", to za dużo ludzi
    > mogłoby zacząc zadawać pytania, dlaczego jedno się da a co innego nie.
    > Choć... skoro pytanie, dlaczego z bankami *można* działać bez
    > certyfikatów a ze skarbówką *nie* jest tak rzadkie... ;)

    też mnie to zastanawia, ale sprawa jest prosta banków jest wiele i obywatel
    moze wybrać taki bank który go zaspokoi bez wkurzania, państwo jest jedno i
    może dowolnie rypać obywatela.

    > Tak sobie myślę, że nie tylko te.
    > Pomysł, aby właściciel był zobowiazany do dbania o *nie swoją*
    > własność (lecz przyległą "społeczną") chyba też stamtąd przywędrował
    > do polskiego prawa :|

    no ten przepis jest genialny, dziwne ze jeszcze nikt sie za to nie zabrał, w
    sumie jak chodnik jest mój to mogę sobie go zastawić betonowymi bloczkami i
    niech sobie miasto wybuduje chodnik na swoim terenie, z drugiej strony moza
    by też kazać odśnieżać ulice a co.