  • Data: 2007-10-03 17:35:03
    Temat: Re: GPL, interpretacja
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński) szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> writes:

    > Uwaga, gdybam ;)
    > Po kolei:
    > - ja wiem, ze wiesz iż "prawa zależne" do utworu (czyli zależność
    > *prawna*) to co innego niż "utwór zależny" (z zależnością
    > *techniczną*)

    Komercyjna dystrybucja oparta na Debianie? Nawiasem mówiąc, to --
    z tego, co wiem -- Debian nie jest udostępniany na GPL. Teoretycznie
    jednak zawsze można by taką dystrybucję (udostępnianą jako całość na
    GPL) utworzyć.

    [...]

    > Ewentualny problem sprowadzałby się do tego, że *stworzyć*
    > by go (tego odrębnego programu) nie było wolno na Debianie.

    Akurat utworzyć to jak najbardziej, podobnie jak można skompilować
    komercyjny program przy użyciu GCC.

    --
    http://www.piotr.dembiński.prv.pl