  • Data: 2004-10-15 13:39:55
    Temat: Re: GG - podmiana banera
    Od: Miernik <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tristan Alder <s...@p...onet.pl> wrote:
    > Nie wiem, ale na pewno powinno być. sms express sp. z o.o. udostępnia
    > zasoby serwera oraz łącza, wydając na to kupę kasy. Udostępnia na
    > określonych warunkach, tym warunkiem jest używanie oryginalnego
    > oprogramowania dostępowego. Jeśli więc ktoś chce korzystać z
    > prywatnych zasobów sms express sp. z o.o., powinien stosować się do
    > ich zasad.

    Nie powiem żebym nie zgadzał się z Tobą całkowicie, powiem więcej, nawet
    do pewnego stopnia się zgadzam (tak z ciekawości: jaki politycznie
    kierunek wyznajesz?).

    Ale zgadzam się bardziej w przypadku butów niż w przypadku konta.

    No bo o ile butami kontaktuje się bezpośrednio ze sklepem, to w
    przypadku klienta nie ma bezpośredniego kontaktu miedzy klientem a
    serwerem. Klient generuje pakiety i te pakiety kontaktują się z
    serwerem. Mój klient działa na moim komputerze na który _ja_ wywaliłem
    kupę kasy i jakim prawem sms express sp. z o.o. miałoby prawo określać
    czy ja te pakiety generuje ich programem GaduGadu, czy też z libgadu czy
    też generuje je ręcznie z palca (sic!).

    Moim zdaniem sms express sp. z o.o. ma prawo tylko określic dokładnie
    jak te pakiety mają wyglądać, ich format czy nawet timing.
    I jeśli zaobserwują pakiet który różni się choć 1 bitem od specyfikacji,
    mieliby jakieś podstawy do oskarżenia mnie o włamanie. Ale jak mój
    pakiet wysłany z palca jest kubek w kubek jak ten z programu GaduGadu,
    to wara im od tego czym ten pakiet wygenerowałem.

    To jest moja prywatna sprawa co mam w domu, i byłoby nieuzasadnionym
    narudzeniem prywatności gdyby wysłali policjanta z nakazem przeszukania
    aby sprawdził czy nie uzywam innego programu czy też palca do
    generowania tych pakietów.

    ___________________/__ tel: +48888299997 __/ mailto:m...@c...pl
    Protect Europe from a law-disaster. Petition for a Software Patent Free Europe
    http://www.noepatents.org/index_html?LANG=en