  • Data: 2004-10-17 13:53:47
    Temat: Re: GG - podmiana banera
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z dnia sob 16. października 2004 22:19 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane Robert Tomasik:

    > Użytkownik "Tristan Alder" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > No to nie nazywasz tego sklep. Sklep z samej definicji jest publiczny.

    A widziałeś gdzieś nazwy sklep na drzwiach? Pojawiają się nazwy własne
    zazwyczaj.

    > Nazwij to "klub dla dresów" i będzie OK. Do klubu mozesz wpuszczać wybrane
    > osoby. Jak w sklepie kogoś nie obsłużysz bez dostatecznego powodu, to
    > popełnisz wykroczenie.

    Czyli wystarczy nie nazywać mojego punktu sklepem, ale klubem i już jest OK?

    Jak zwał, tak zwał.

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder (numer seryjny #231723)
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)