  • Data: 2004-10-14 15:28:11
    Temat: Re: GG - podmiana banera
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z dnia czw 14. października 2004 14:26 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane Miernik:

    > O, Tristan :)
    >
    > A z jakim prawem jest to niezgodne?

    Nie wiem, ale na pewno powinno być. sms express sp. z o.o. udostępnia zasoby
    serwera oraz łącza, wydając na to kupę kasy. Udostępnia na określonych
    warunkach, tym warunkiem jest używanie oryginalnego oprogramowania
    dostępowego. Jeśli więc ktoś chce korzystać z prywatnych zasobów sms
    express sp. z o.o., powinien stosować się do ich zasad.

    > Wyobraźmy sobie sklep gdzie przy drzwiach jest tablica z "regulaminem":
    >
    > 2. Wejście do sklepu jest dozwolone wyłącznie w butach marki "Sandałex".
    > Wejscie do sklepu w innych butach, lub w zmodyfikowanych butach
    > "Sandałex" będzie naruszeniem regulaminu.

    No i? Bardzo dobrze! Jest to ich sklep i mają prawo rządać określonych form
    zachowania się. Tak jak muzeum wymaga kapciuszków.

    Wg mnie powinny w pełnej rozciągłości.

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder (numer seryjny #231723)
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)