  • Data: 2004-10-14 12:26:50
    Temat: Re: GG - podmiana banera
    Od: Miernik <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tristan Alder <s...@p...onet.pl> wrote:
    > W odpowiedzi na pismo z dnia nie 10. października 2004 21:29
    > opublikowane na pl.soc.prawo podpisane Piecu:

    > No jak na jakiej? Tak samo jak inne programy -- w oparciu o wojtkowe
    > libgadu. Jest to na pewno niezgodne z regulamienem, a wg mnie również
    > z prawem (a przynajmniej powinno być), choć są osoby mające odmienne
    > zdanie.

    O, Tristan :)

    A z jakim prawem jest to niezgodne?

    Pytanie pomocniczne:

    Wyobraźmy sobie sklep gdzie przy drzwiach jest tablica z "regulaminem":

    2. Wejście do sklepu jest dozwolone wyłącznie w butach marki "Sandałex".
    Wejscie do sklepu w innych butach, lub w zmodyfikowanych butach
    "Sandałex" będzie naruszeniem regulaminu.

    7. W przypadku naruszenia regulaminu przez klienta sklep zastrzega sobie
    prawo do wyproszenia klienta.

    Pytanie: czy wejście w butach "Luxbut" do tegoż sklepu będzie niezgodne
    z prawem? Czy będzie traktowane jako włamanie do sklepu? Napad?
    Czy wchodzącemu mogą grozić jakieś sankcje karne z tego powodu?

    ___________________/__ tel: +48888299997 __/ mailto:m...@c...pl
    Why software shouldn't be covered by patents
    http://bladeenc.mp3.no/articles/software_patents.htm