eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoFotoradary niezgodne z KONSTYTUCJĄ - tak twierdzi Rzecznik Praw Obywatelskich... › Re: Fotoradary niezgodne z KONSTYTUCJĄ - tak twierdzi Rzecznik Praw Obywatelskich...
  • Data: 2012-10-23 15:14:34
    Temat: Re: Fotoradary niezgodne z KONSTYTUCJĄ - tak twierdzi Rzecznik Praw Obywatelskich...
    Od: jedrus <j...@w...btx.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-10-23 14:28, m pisze:

    > Bo argument jędrusia jest taki "nie mogłem jechać prawym pasem tyle ile
    > chcę, to jechałem lewym. Przez to nie zobaczyłem znaku, więc ten znak
    > nie powinien mieć do mnie zastosowania".

    Znaczy się nadal manipulujesz.
    W tamtym wątku pisałem o próbie polegającej na wykonaniu dokładnie tego
    samego manewru jednak z wiedzą i świadomością ograniczenia prędkości.
    Ot i to wszystko, bo w dzień w którym mnie sfocono, jechałem jak
    normalny biały człowiek, po normalnej dwupasmowej drodze bez świadomości
    jakichkolwiek ograniczeń.
    Fotka na pasie gdzie ten TIR

    http://wrzuta.btx.pl/stopklatka.jpg

    --
    jedrus
    Kto nie szanuje i nie ceni swojej przeszłości, ten nie jest godzien