eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoFotoradary niezgodne z KONSTYTUCJĄ - tak twierdzi Rzecznik Praw Obywatelskich... › Re: Fotoradary niezgodne z KONSTYTUCJĄ - tak twierdzi Rzecznik Praw Obywatelskich...
  • Data: 2012-10-23 18:25:21
    Temat: Re: Fotoradary niezgodne z KONSTYTUCJĄ - tak twierdzi Rzecznik Praw Obywatelskich...
    Od: "Ula" <u...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "jedrus" <j...@w...btx.pl> napisał w wiadomości
    news:k667bt$s7s$1@mx1.internetia.pl...

    > --
    > jedrus
    > Kto nie szanuje i nie ceni swojej przeszłości, ten nie jest godzien
    > szacunku, teraźniejszości ani prawa do przyszłości.
    > - Józef Piłsudski. Kresowy Serwis Informacyjny http://ksi.kresy.info.pl/

    Sądzę, że musi gdzieś istnieć przepis określający, że na drodze dwupasmowej
    znaki powinny znajdować się po obu stronach drogi (jeśli nie na
    wysięgnikach).
    Wnioskuję to z faktu, że tak właśnie jest wszędzie w Europie.

    Jeśli przepis rzeczywiście istnieje, wątkotwórca powinien
    wyłgać się w sądzie.

    --
    pozdrawiam
    Ula