  • Data: 2007-03-04 17:25:41
    Temat: Re: Fotografowanie w marketach
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    castrol napisał(a):

    > Ale w sklepie niekoniecznie musimy cos kupic. Mozemy przyjsc tylko i
    > wylacznie po to aby zapoznac sie z oferta jaka nam przedstawia dany sklep.

    To wskaż przepis który uprawnia cię do łażenia po sklepie i zapoznawania
    się z jego ofertą wbrew woli jego właściciela.

    > Jak to nie? Wlozenie towaru do koszyka jest de facto przyjeciem oferty
    > sklepu.

    Naprawdę? Czyli jak przed kasą się rozmyślisz, to sklep może ci mimo
    wszystko zmusić do zakupu tego co najpierw włożyłeś do koszyka, a potem
    wyjąłeś? A może "towar dotknięty uważa się za opluty" ;)

    > A wyobrazasz sobie to ze sprzedawca odmawia CI mozliwosci zapoznania sie
    > z oferta sklepu?

    Ja sobie wyobrażam. Ale to i tak bez znaczenia bo nie o tym mówimy.

    > Wyraziles wole zakupu wkladajac towar do koszyka. Przed dojsciem do kasy
    > mozesz sie jeszcze rozmyslic ale nie moze dojsc np do sytuacji kiedy do
    > Ciebie podejscie ekspedientka i zabierze Ci towar z koszyka twierdzac ze
    > Ci go nie sprzeda - w koncu biorac towar z polki nie wyraziles jeszcze
    > woli zakupu prawda?

    Nieprawda. J.w. Zgodne oświadczenia woli i zawarcie umowy następuje
    dopiero przy kasie.

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com