  • Data: 2007-03-04 18:47:07
    Temat: Re: Fotografowanie w marketach
    Od: kam <x#k...@w...pl#x> szukaj wiadomości tego autora

    castrol napisał(a):
    > Ja sie zastanawiam dlaczego tak skrupulatnie pomijasz dzial sprzedazy w
    > KC. Przeciez wystawienie towaru na widok publiczny jest oferta sprzedazy
    > - ja nawet nie musze wchodzic na teren sklepu aby widziec wystawiony
    > towar na widok publiczny - moge nawet zajrzec przez szybe sklepowa i w
    > ten sposob zobaczyc oferowany towar. A skoro sprzedawca wychodzi do mnie
    > z oferta, to ja ta oferte mam prawo przyjac a on nie ma prawa mi odmowic.

    ależ przyjmij ją sobie
    ponadto nie samo wystawienie na widok publiczny jest ofertą
    (manipulujemy przepisami gdy jest nam to wygodne?)
    "uważa się" - dyrektywa interpretacyjna, a nie przesądzenie że coś jest
    ofertą

    > Ide do sklepu, a tam pelno towarow wystawionych na widok publiczny -
    > czyli jest to oferta skierowana do mnie - w prostszych slowach - gdy
    > sprzedawca otwiera sklep sam "mowi do mnie - przyjdz do mnie i kup moje
    > towary ktore chce Ci sprzedac". Jesli mi sie podoba jego oferta to ja
    > przyjmuje, a jesli nie to nie.

    doczytaj może co to jest umowa, oświadczenie woli
    takie podstawy prawa cywilnego
    potem wrócimy do dyskusji

    zresztą tu nie o to chodzi
    fotografowanie nie ma naprawdę nic wspólnego z zakupem

    KG