  • Data: 2007-03-04 18:41:44
    Temat: Re: Fotografowanie w marketach
    Od: castrol <j...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    kam napisał(a):

    > żeby została złożona oferta musisz mieć możliwość zapoznania się z nią
    > nie ma przepisu, który nakazuje umożliwić takie zapoznanie

    Ja sie zastanawiam dlaczego tak skrupulatnie pomijasz dzial sprzedazy w
    KC. Przeciez wystawienie towaru na widok publiczny jest oferta sprzedazy
    - ja nawet nie musze wchodzic na teren sklepu aby widziec wystawiony
    towar na widok publiczny - moge nawet zajrzec przez szybe sklepowa i w
    ten sposob zobaczyc oferowany towar. A skoro sprzedawca wychodzi do mnie
    z oferta, to ja ta oferte mam prawo przyjac a on nie ma prawa mi odmowic.

    > a niby co?
    > jak inaczej wyobrażasz sobie zawarcie umowy?

    Ide do sklepu, a tam pelno towarow wystawionych na widok publiczny -
    czyli jest to oferta skierowana do mnie - w prostszych slowach - gdy
    sprzedawca otwiera sklep sam "mowi do mnie - przyjdz do mnie i kup moje
    towary ktore chce Ci sprzedac". Jesli mi sie podoba jego oferta to ja
    przyjmuje, a jesli nie to nie.

    Jacek