  • Data: 2007-03-04 17:28:25
    Temat: Re: Fotografowanie w marketach
    Od: kam <x#k...@w...pl#x> szukaj wiadomości tego autora

    castrol napisał(a):
    > Ale w sklepie niekoniecznie musimy cos kupic. Mozemy przyjsc tylko i
    > wylacznie po to aby zapoznac sie z oferta jaka nam przedstawia dany sklep.

    Możemy, na warunkach jakie przewidział dla nas posiadacz tego terenu. A
    więc bez fotografowania. Jeśli nie chcemy nic kupić, to w ogóle nie ma
    po co rozważać art.135 kw.

    > Jak to nie? Wlozenie towaru do koszyka jest de facto przyjeciem oferty
    > sklepu.

    Dopóki nie podejdziesz z tym do kasy - raczej nie. Ile razy wyjmowałeś
    coś z koszyka? Jeśli włożenie tam czegoś miałoby być przyjęciem oferty,
    to powinieneś zapłacić za taką rzecz, bo przez przyjęcie oferty została
    zawarta umowa sprzedaży, a przez objęcie rzeczy w posiadanie nabyłeś jej
    własność.

    > A wyobrazasz sobie to ze sprzedawca odmawia CI mozliwosci zapoznania sie
    > z oferta sklepu?

    A widzisz przepis który sankcjonuje taka odmowę? Nawet gdyby przyjąć, że
    jest to usiłowanie odmowy sprzedaży, to za usiłowanie wykroczenia
    odpowiada się tylko wtedy, gdy ustawa to przewiduje.

    > Wyraziles wole zakupu wkladajac towar do koszyka. Przed dojsciem do kasy
    > mozesz sie jeszcze rozmyslic ale nie moze dojsc np do sytuacji kiedy do
    > Ciebie podejscie ekspedientka i zabierze Ci towar z koszyka twierdzac ze
    > Ci go nie sprzeda - w koncu biorac towar z polki nie wyraziles jeszcze
    > woli zakupu prawda?

    patrz wyżej jakie są konsekwencję takiego myślenia

    KG