  • Data: 2012-07-27 08:37:19
    Temat: Re: Fotki z fotoradaru - sprawa w sądzie
    Od: Maciek <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-07-27 08:32, Andrzej Lawa pisze:
    > No to o co chodzi? Kierowaliście oboje, na zmianę, ale żadne z was nie
    > pamięta, które kierowało w danym momencie (albo oboje się przyznajecie,
    > że w tym momencie kierowaliście).
    Pierwszego dnia kierowaliśmy na zmianę (długa trasa, pod koniec trzeba
    się było często zatrzymywać ze względu na marudzące dzieci), a w
    kolejnym trudno sobie przypomnieć. Wszędzie jeździliśmy razem, czyli
    prowadziłem albo ja, albo żona. Dziwię się, że tylko ja jestem obwiniony
    o niewskazanie, bo samochód ma w sumie troje współwłaścicieli, w tym
    dwoje wpisanych do dowodu rejestracyjnego :->

    Maciek