  • Data: 2012-07-27 11:29:27
    Temat: Re: Fotki z fotoradaru - sprawa w sądzie
    Od: JK <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-07-26 16:19, Maciek pisze:
    > Witam
    >
    > Dostałem zawiadomienie z sądu, że w mojej sprawie odbędzie się rozprawa.
    > Przekroczenia prędkości...
    >Jakieś sugestie jak się bronić? :->

    Ale przekroczyłeś prędkość, tak?

    Czytając twoje poprzednie posty (o paleniu na
    chodniku) odniosłem wrażenie, że jesteś
    człowiekiem trzymającym się zasad prawa,
    dbającym o dobro ogółu, itd.

    A teraz, jak ostatnia łajza, skamlesz o radę
    jak wykpić się od mandatu za przekroczenie
    przepisów?

    Na drugie masz Kali?

    --
    JK