    From: Marcin Jan <t...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Fotki z fotoradaru - sprawa w sądzie
    Date: Fri, 27 Jul 2012 07:44:36 +0200

    W dniu 2012-07-26 16:19, Maciek pisze:
    > Witam
    >
    > Dostałem zawiadomienie z sądu, że w mojej sprawie odbędzie się rozprawa.
    > Nie muszę się na nią stawić, ale zapraszają do przedstawiania
    > dowodów/świadków w sprawie. Sprawa dotyczy zdjęć z fotoradarów w słynnej
    > gminie Kobylnica. Zdjęcia zrobione w okresie gdy brak było nowych
    > przepisów wykonawczych dotyczących między innymi oznaczania fotoradarów
    > (czyli na początku 2011 roku). Przekroczenia prędkości niewielkie (o ile
    > pamiętam 10 i 11 km/h). Nie odesłałem w terminie oświadczeń o przyznaniu
> [...]

    jeśli z fotek nie widać kto prowadził to idźcie z żoną w zaparte. Ty mów
    że to ona prowadziła a niech ona twierdzi że w tym czasie to Ty
    prowadziłeś. Będzie słowo przeciw słowu. Tylko dobrze sobie
    przygotujecie wcześniej wersję wydarzeń. Wszelkie wątpliwości sąd będzie
    musiał przesądzić na Waszą korzyść.

    p.s. do kolegów udzielających wcześniej porad - to po co istnieje
    instytucja adwokata?

    Pozdrawiam
    Marcin Jan