  • Data: 2009-01-21 21:34:23
    Temat: Re: Filmowanie koncertu z widowni a prawa autoskie
    Od: ant <a...@n...tld> szukaj wiadomości tego autora

    Tristan wrote:
    > W odpowiedzi na pismo z środa 21 styczeń 2009 21:39
    > (autor Michał_Sz
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <gl815d$2og$1@news.onet.pl>):
    > To zależy jak bardzo na twój sen wpływa łamanie prawa autorskiego. Bo w tym
    > momencie je złamiesz.

    Czyli załóżmy, idę z synem na sanki, z kamerą.
    Ciągnę go na tych sankach, on się cieszy, ja filmuję,
    i niechcący oprócz małego w kadrze znajdzie się
    bilboard reklamowy/logo sklepu/dres w dresie adidasa
    z wielkim logo na plecach. I teraz jesli to wystawie na
    Youtube, żeby rodzinie nie słać 100megowych maili,
    to mam przechlapane?

    Czy mam również oczekiwać pozwów od chińskich szwaczek,
    które szyły ten dres? ;-)

    Może trochę podkolorowałem, ale chyba zrozumiałe jest
    o co pytam.

    Jak to jest, że takie wydawnictwa jak FAKT/SE itp.
    zamieszczają zdjęcia osób, które sobie tego naprawde
    nie życzą i jeszcze nie poszli z torbami?