  • Data: 2023-07-22 10:05:04
    Temat: Re: Fikołki prawnicze część druga
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jest brak znajomości rzeczy u osoby, która to publikuje. Znaczenie ma
    > jeszcze ta ostatnia rubryka. Sędzia BOGDANOWICZ ma mniej od średniej
    > ilości spraw od Sędziego KAŁUŻY, zaś Sędziego DUL po prostu nie ma w
    > pracy. Gdyby i s. BOGDANOWICZA nie było, to wiadomo by było, że musi
    > sprawa by musiała trafić s. KAŁUŻY.

    Nie ma nieznajmości - wiem skąd to się bierze. Przecież w tytule
    napisałem że to fikołekm prawniczy. System losowego przydziału spraw
    wybiera losowo z jednego z sędziów i nazywa to losowaniem.

    > Ponieważ jacyś debile uparli się, że ma być losowanie,

    Ładnie to tak o ministrze mówić? kulsonom tak wolno czy przychodzą
    smutni panowie jak ktoś cie podpierdoli że nazywasz ministra debilem? ;)

    > jak
    > łatwo zauważyć bez sensu.

    Bez sensu to jest nazywać system który losuje 1 z trzech tych samych
    osób systemem losowego przydzielania spraw.

    BTW - wie ktoś jak się przydziela obrońców z urzędu? W moim przypadku
    somsiadowi akurat przydzieliło prawnika z którym byli na ty, bo się
    znali z poprzedniej roboty - pszypadeg;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!