  • Data: 2010-03-05 17:31:01
    Temat: Re: Faktura nie wystarczy
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    .Artur. wrote:

    > Trzeba troczę postraszyć przed złożeniem PITów.
    > Za dużo plebsu zaczęło korzystać z możliwości podwójnego odliczenia, co
    > zaczęło niektórych irytować.
    > Wystarczyło dopisać małżonka do usługi internetu.
    > Niektórzy wpłacali "incognito" lub korzystają z usługi doradcy podatkowego
    > jak nasz minister

    to nie jest podwojne odliczenie.
    malzonek moze odliczyc tak czy siak, niezaleznie od tego, czy jest na
    fakturze czy go nie ma (z wyjatkiem tych z rozdzielnoscia, w sepracji,
    w pierdlu itp itd)

    mowa o internecie na babcie, dziadka oplacanego przez wnusiow
    odliczanego przez rodzicow.

    > Zawsze myślałem że minister to największy kaliber doradcy podatkowego

    to co powinien wiedziec prezydent? wszystko?