  • Data: 2010-03-05 18:58:58
    Temat: Re: Faktura nie wystarczy
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 5 Mar 2010, witek wrote:

    > no wiec pani kierownik nie ma racji i przy pierwszej okazji ją wyprostuja,
    > a ona ci powie, sorry, ale ze sie pomylila.
    > A ulge z odsetkami, zwrocisz ty (to znaczy ojciec), a nie ona.
    > Dodatkowo ojciec zony ma dochod do opodatkowania w wyskosci kosztow
    > internetu

    A to chyba zależy, co powiedzą jakby odbyło się wysłuchanie? ;)
    Bo jak "tylko" depozyt, to po pierwsze jednak mniej podatku,
    po drugie sprawa jest wątpliwa (nie zaprzeczam, że *jest*, ale
    że wątpliwości co do "prawidłowości" są sam wiesz, mógłby
    w końcu ustawodawca się zdecydować i coś powiedzieć na temat
    "pieniądza elektronicznego").

    > Kwestia tylko kto o tym do US doniesie.

    Pewnie nikt :), należy mocno rekomendować ostrożne obchodzenie
    się z rodziną i unikanie kłótni ;), ale to iż *kogoś* może taka
    akcja trafić jest poza konkursem.

    pzdr, Gotfryd