  • Data: 2010-03-05 21:40:26
    Temat: Re: Faktura nie wystarczy
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> pisze:

    > Absurdalne przepisy mamy od ho-ho i jeszcze trochę.
    >
    > Co poniektórych nikt nie egzekwuje, ba, sam słyszałem (w trasmisji
    > "radio parlament" czy jak to się tam nazywa) jak kilka lat temu,
    > przy okazji rozważań nad VAT, poruszano sprawę domów, budowanych
    > (głównie na wsi) przy "pomocy sąsiedzkiej".
    > Żadnemu z dyskutantów nie przyszło do głowy, że w zasadzie udowodnienie
    > czegoś takiego powinno wystarczyć aby doprowadzić otrzymującego
    > bezpłatną pomoc do bankructwa - zupełnie innym podatkiem, bo
    > dochodowym.
> [...]

    Po za tym już nie prawnie a "politycznie":
    Ta cała ulga *miała być* zwrotem za podwyższony do polskiej stawki
    podstawowej zgodnie z przepisami "dobrej" UE VAT na dostęp do internetu.

    Taka *UPIERDLIWIE PEDANTYCZNA* interpretacja jak zaprezentowana w tym
    wątku oznacza że politycy "w rządzie i w Sejmie" już sobie ideą za tą
    ulgą dokładnie cztery litery wycierają a "*Unia* skórę zdziera za internet".

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@o...eu : A...@g...com
    Strach ma wielkie oczy.