  • Data: 2010-03-05 17:18:04
    Temat: Re: Faktura nie wystarczy
    Od: ".Artur." <onet_mekar{beztego}@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:hmr2u3$cri$6@inews.gazeta.pl...
> [...]
    dzicow-zaplaci-dziec,
    > a w jaki sposob?

    Trzeba troczę postraszyć przed złożeniem PITów.
    Za dużo plebsu zaczęło korzystać z możliwości podwójnego odliczenia, co
    zaczęło niektórych irytować.
    Wystarczyło dopisać małżonka do usługi internetu.
    Niektórzy wpłacali "incognito" lub korzystają z usługi doradcy podatkowego
    jak nasz minister

    http://biznes.onet.pl/rostowski-to-mit-ze-polski-pit
    -jest-skomplikowany,18543,3186986,1,prasa-detal

    "Potem przekazuje dokumenty doradcy podatkowemu. On to weryfikuje i daje mi
    już wypełniony formularz PIT, który ja ostatecznie zatwierdzam."

    Zawsze myślałem że minister to największy kaliber doradcy podatkowego