  • Data: 2008-09-14 22:31:00
    Temat: Re: Era - ile można czekać na aktywację?
    Od: Michał Trych <gg2200099@tel_501-533-390.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ktoś z mojej rodziny zgubił telefon z kartą SIM.
    > Zostało to zgłoszone i wydana została nowa karta SIM.
    >
    > Od tego momentu minęło już prawie 2 tygodnie !!!

    To jak u mnie... przenioslem od ery stacjonarke... bedzie juz prawie dwa
    tygodnie i dalej nie dziala, a w erze mowia, ze sa problemy techniczne, bo
    system im pokazuje ze ja sie nie z tepsy przenosze i koniec... ogolnie
    wizyta w salonie to tragiczne przezycie... ale co salon to inaczej.
    pozdrawiam
    Michał Trych