  • Data: 2008-03-18 12:11:24
    Temat: Re: Energetyka słup ener. sąsiada ale podpora u mnie
    Od: "mecenas" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <a...@k...home.pl> napisał w wiadomości
    news:beb0a7dd-bf75-468d-b567-e6b6b46fdf76@p73g2000hs
    d.googlegroups.com...
    Dzięki wszystkim za odpowiedź.

    Co do sąsiada to poprostu jemu się nieche rozpoczynać całej procedury
    itd. ale jakby z energetyki chcieli wymienić za free te słup to
    niebędzie miał żadnych sprzeciwów. Popytam byłych właścicieli czy coś
    podpisywali, a jak by to wyglądało jak by ziemia wcześniej była gminy
    (i wtedy postawiono by słup) potem ktoś ją wykupił a następnie ja. Czy
    wtedy pytać w gminie czy jakaś umowa z energetyką była ??

    Tak.
    Michał