  • Data: 2021-06-30 18:18:47
    Temat: Re: Eksperymenty na polskich dzieciach
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 30.06.2021 o 17:35, J.F pisze:

    > A nie calkiem. Nie slyszales "poszukiwany pies, bo dziecku grozi seria
    > bolesnych zastrzykow" ?

    Całkiem.
    To nadal jest szczepionka, a nie lekarstwo.
    Choroba chorobie nie równa. Okres inkubacji długi, więc jest szansa, że
    szczepienie uodporni.

    https://medycynatropikalna.pl/choroba/wscieklizna

    "okres wylęgania wynosi zazwyczaj 1-3 miesiące (najkrócej 10 dni)"

    "Śmierć następuje w ciągu tygodnia od wystąpienia objawów."

    "nie ma skutecznego leku przeciw wściekliźnie. Jeśli objawy choroby nie
    występują, u pokąsanego pacjenta stosuje się uodpornienie bierno-czynne
    polegające na podaniu surowicy"

    "U chorego z symptomami choroby stosuje się wyłącznie leczenie objawowe."

    > https://szczepienia.pzh.gov.pl/szczepionki/wsciekliz
    na/

    > Dziwi mnie to troche ... ale przeciez specjalisci wiedza co robia :-)

    Nie ma w tym nic dziwnego. To nie jest magia.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr