  • Data: 2021-06-30 18:19:09
    Temat: Re: Eksperymenty na polskich dzieciach
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 30.06.2021 o 16:49, Kviat napisał:

    > Oj... ależ mi ładny (nomen omen) kwiatek umknął.
    >
    > Szczepienia są po to, żeby właśnie ludzie nie zachorowali. Dlatego
    > szczepi się zdrowych.

    oczywiście, preparatami, które zostały PRAWIDŁOWO przebadane.

    > Bo chyba rozumiesz, że szczepionka to nie to samo co lekarstwo i nikt
    > normalny nie spodziewa się poprawy zdrowia chorego, któremu podało się
    > szczepionkę...

    bo widzisz w Polsce badanie takich specyfików na dzieciach jest
    bezprawne. Jesteśmy na grupie prawo?

    > Pisałeś, że jesteś znawcą metodologii badań. Jaki sens ma testowanie
    > szczepionki na ludziach chorych, skoro szczepionka ma zapobiegać
    > zachorowaniu? Poproszę o wytłumaczenie prostymi słowami, żeby taki
    > ignorant jak ja dał radę to zrozumieć.

    jest taki problem, że testowanie w Polsce dozwolone jest takich
    specyfików jedynie na osobach dorosłych i tylko po ich zgodzie.

    --
    http://zrzeda.pl