  • Data: 2021-06-30 12:32:51
    Temat: Re: Eksperymenty na polskich dzieciach
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Przecież piszę jasno - kontrolować rozwój płodu i reagować stosownie do
    > okoliczności.

    To teraz tak się nie robi w cywilizowanych państwach?

    > Lekarze są od mówienia prawdy i za to się im płaci. Kiedy idziesz do
    > lekarza to chyba nie chcesz by cię oszukiwał? Kto cię zresztą wie, może
    > ty taki jesteś i sądzisz innych po sobie :) Jeśli płód jest wadliwy,
    > lekarz ma obowiązek odpowiedzieć matce zgodnie z prawdą.

    Zakładam optymistycznie że tak się właśnie robi w cywilizowanych państwach.
    Nie jest tak?

    > A kto ma
    > decydować czy już aborcja czy jeszcze nie? Też napisałem, ma decydować
    > kobieta.

    No i w cywilizowanych państwach tak jest.
    Czy nie?

    > Kolejny raz pytasz o to samo a przecież ci odpowiedziałem.

    Ok. Myślałem, że masz jakąś rewolucyjną propozycję, która odmieni losy
    ludzkości czyli coś innego niż teraz się robi - dlatego tak się dopytywałem.

    > Kolejny raz pytasz o to samo. Ile razy mam ci pisać że należy
    > kontrolować rozwój płodu i nieudane ciąże przerywać.

    Heloł... więc kolejny raz zapytam: a jak kobieta nie będzie chciała
    przerwać, to co?

    J/w.

    > Już ci powiedziałem kilka razy. Czy piegi to już czy nie, decyduje
    > kobieta i nic nikomu do tego.

    Heloł... napisałeś "nieudane ciąże przerywać".

    Tak więc nadal nie rozumiem co tak właściwie proponujesz.

    > Decyduje kobieta.

    No to przerywać nieudane ciąże, czy nie przerywać?

    > Strugasz głupka ale ci odpowiem.

    Widzę ewidentną sprzeczność w Twojej propozycji.

    > Jeśli nie jest katoliczką i mimo tego
    > chce urodzić kalekę

    Jeżeli nie potrafi liczyć, ale potrafi pięknie śpiewać, to jest kaleką,
    czy nie jest?
    Jeżeli nie potrafi śpiewać, za to świetnie liczy, to jest kaleką czy nie?
    I kto o tym ma decydować?

    > to jej decyzja.

    No i podejmie decyzje - nie usuwamy.
    I co teraz? Przymusowa sterylizacja żeby dziecko nie przekazywało dalej
    "uszkodzonych" genów? Czy może o sterylizacji będzie decydowało to
    dziecko jak dorośnie?

    Jeszcze raz pytam: jak chcesz zagwarantować nieprzekazywanie
    "uszkodzonych" genów i ocalić ludzkość?
    Odpowiedź, że to decyzja matki, to żadna odpowiedź. To w żaden sposób
    nie gwarantuje nieprzekazywania "uszkodzonych" genów.

    > Prawu nic do tego, choć oczywiście
    > kalekę ma prowadzić przez życie na swój koszt, bo niby dlaczego
    > społeczeństwo ma dopłacać do jej zachcianek?

    Załóżmy, że utrzyma na własny koszt...
    ... czy to rozwiązuje problem nieprzekazywaniem dalej "uszkodzonych"
    genów? Bo chyba właśnie ten problem chcesz rozwiązać i o nim dyskutujemy?

    Mam przeczucie graniczące z pewnością, że bogaci nadal będą "wpuszczać"
    do puli "uszkodzone" geny. Gdy taki "uszkodzony" bogaty zapłodni biedną
    kobietę, przekaże swoje "złe" geny, potem ją porzuci... (albo
    "uszkodzona" bogata będzie miała kaprys posiadania dziecka z przystojnym
    czyścicielem basenu, chwilę później się rozmyśli i odda dziecko do okna
    życia... "bo uszkodzone")

    Teraz już rozumiesz dlaczego w XXI wieku cywilizowane społeczeństwa
    dorzucają się do "zachcianki" biednej kobiety?

    Pozdrawiam
    Piotr